De-a lungul timpului am ajuns la concluzia că sistemele de securitate necesită întreținere și service continuu, pentru ai spori durata de viață și a-i menține eficacitatea..
Pe perioada de postgaranție echipamentele defecte se înlocuiesc contra cost în momentul intervenției (deplasare, constatare, manoperă, piese) cu același tip de produs sau echivalentul din generația nouă de produse.
Pot fi preluate în service sisteme deja instalate, după o evaluare amănunțită a stării sistemului, la tarife negociate.
Service în garanție
- Timp de deplasare la deranjament – 24 de ore de la primirea solicitării prin mail sau telefon;
- Dupa constatarea defectului se stabilesc factorii de defectare: defect fabrică, defect datorat montării defectuoase, defect datorat de alți factori (supratensiune rețea, distrugere, fire tăiate, scurt circuit, foc, apă, etc);
- Garanția se acordă doar la : defect fabrică (construcție), defect datorat montării.
Service în postgaranție
- Timp de deplasare de la sesizare – 24 de ore de la primirea solicitării prin email sau telefon;
- În funcție de detectarea defectului se va stabili ce anume trebuie inlocuit, iar costurile de deplasare, constatare, manoperă, piese vor fi suportate de către beneficiar.